Dorin

Dorin

luni, 23 ianuarie 2017

Cum creez un cont de user standart in Windows 7


Cum creez un cont de user standart in Windows 7






Salutare draga prietene, in tutorialul de azi am sa-ti explic cum poti sa creezi

un cont de user standart in Windows 7.


Cum procedez



Intru in meniul Start si selectez din dreapta ferestrei Control Panel.






























Aici da clic pe Add or remove user accounts pentru a trece la urmatorul pas.















In fereastra deschisa Manage Accounts da clic pe Create a new account .










Aici pui numele dorit pentru noul user, eu am pus Dorin Tutoriale, tu alegi ce nume doresti, apoi bifezi prima optiune de sus, Standart user si dai clic pe Create Account.
 





















Contul a fost creat, dar nu are parola, da clic pe Create a password pentru a pune o parola.




















Acum introducem parola, de doua ori, in cele doua casute si dam clic pe 
Create password.
Atentie la parola pe care o alegi, trebuie sa fie cat mai sofisticata, cu caractere mari, mici,
speciale si cifre.





















Contul a fost creat.
















Acum avem un cont de user standart sigur, cu parola, in care nu poti instala aplicatii daca 
nu stii parola de admin.
Daca vrei sa stii cum poti sa te loghezi automat in acest cont de user, fara sa introduci parola, intra pe acest link si citeste tutorialul meu.




Atat am avut de spus in acest tutorial, cu asta am incheiat acest tutorial.

Succes prietene.

Niciun comentariu: